Μαχσάντ, Βόρειο Ιράν, 2001. ‘Ενας serial killer που υπογράφει ως «αράχνη» διαπράττει μία σειρά από δολοφονίες ιερόδουλων, μάλιστα με τον ίδιο τρόπο: τις στραγγαλίζει με τη μαντήλα τους. Μετέπειτα, παίρνει τηλέφωνο έναν δημοσιογράφο αστυνομικού ρεπορτάζ και του αποκαλύπτει πού θα βρουν το νέο πτώμα. Κάθε φορά, ο δολοφόνος τονίζει ότι είναι σε αποστολή από τον Αλλάχ: να καθαρίσει ο τόπος από τις βρωμιάρες. Μία δυναμική δημοσιογράφος καταφθάνει από την Τεχεράνη για να διερευνήσει την υπόθεση και βάζει τον εαυτό της ως δόλωμα. Ο,τι ακολουθεί ξεπερνά την κινηματογραφική φαντασία.
Οχι, όπως θα περίμενε κανείς σ’ ένα αστυνομικό νουάρ. Ο Αλί Αμπάσι μάς φανερώνει τον δολοφόνο αρκετά νωρίς στην ταινία. Είναι ένας πάλαι ποτέ «ήρωας» του ιρανικού στρατού, ένας νυν «ηθικός» οικοδόμος, πιστός σύζυγος και οικογενειάρχης. Μπορεί βέβαια να έχει επιδείξει βίαια ξεσπάσματα και στη δουλειά και στο σπίτι, αλλά αυτό δεν είναι τίποτα το παράξενο. Τίποτα που η βαθιά πατριαρχική κοινωνία του Ιράν δεν θεωρεί αποδεκτό. Οχι, αυτό που ξεπερνά την κινηματογραφική φαντασία δεν είναι ο ίδιος ο δολοφόνος. Αλλά το πώς, όταν αποκαλυφθεί η ταυτότητά του, θα τον αντιμετωπίσουν ιρανικός λαός και φανατικοί μουσουλμάνοι – ως εγκληματία ή ως θρησκευτικό ήρωα; Ή μήπως ως άγιο – «Holy Spider»;
Βίαιη, σκληρή, ωμή, η νέα ταινία του Αλί Αμπάσι είναι ένα φιλμ νουάρ που θίγει με γενναιότητα τον ακραίο μισογυνισμό και τον θρησκευτικό φανατισμό στο Ιράν. Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας στις Κάννες για την πρωταγωνίστρια Ζαρ Αμίρ-Εμπραχίμι.