Νέα

Το Jaguar Club of Greece στην Άνδρο

Όταν τα tour operators μιλούν για τις Κυκλάδες, έρχεται αμέσως στο μυαλό η Μύκονος για την έντονη νυχτερινή ζωή και η Σαντορίνη για τα όμορφα ηλιοβασιλέματα ή για μήνα του μέλιτος.

Λίγοι ξένοι θα σκέφτηκαν την Άνδρο κι όμως είναι ο μυστικός παράδεισος των εύπορων Ελλήνων εφοπλιστών που επιστρέφουν νοσταλγικά εκεί από τα γραφεία και τα πλοία τους σε όλο τον κόσμο. Η Άνδρος είναι τόσο ξεχωριστή και μοναδική γιατί έχει παραμείνει ακόμα «παρθένα» από τις ορδές του μαζικού τουρισμού. Με την δική της άγρια φύση και 40 παραλίες, αμμώδεις ή βραχώδεις, μοναχικές ή ζωηρές, για οικογένειες, ζευγάρια ακόμα και γυμνιστές και όλα είναι διαφορετικά: με τον άνεμο για ιστιοσανίδα ή χωρίς, να ακούς μόνο το χτύπημα των κυμάτων.

Στην Άνδρο πρέπει να “γνωρίσετε κάποιον ντόπιο” για να πάρετε συμβουλές για το πού να φάτε καλύτερα, έχει εξαιρετικά δημοσία και ιδιωτικά μουσεία, είναι ιδανική τόσο για πεζοπορία στην πράσινη ενδοχώρα όσο και για κλασσικά αυτοκίνητα όπως τα δικά μας που μπορούν διασκεδάζουν στις στροφές από ένα χωριό στο άλλο και, σαν να μη είναι αρκετά, απέχει μόλις 2 ώρες από την Αθήνα με τα νέα καράβια της Fast Ferries.

Λοιπόν, αφού θα διαβάζετε αυτήν την αναφορά, θα ξέρετε κι εσείς από μια αξιόπιστη πηγή πού να πάτε όταν θα έχετε την τύχη να βρείτε δωμάτιο στο καλύτερο ξενοδοχείο του νησιού, το υπέροχο 5* “MICRA ANGLIA BOUTIQUE HOTEL” που στεγάζεται σε 3 αρχοντικά στο κέντρο της Χώρας. Ταξιδεύοντας πολύ, μπορούμε να πούμε ότι σπάνια έχουμε βιώσει μια τόσο ευγενική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Εκτός από τα όμορφα και κομψά δωμάτια και σουίτες, κράτησαν όλο το χώρο στάθμευσης για τα κλασσικά αυτοκίνητά μας και ο καθένας μας είχε ένα τηλεχειριστήριο για πρόσβαση. Φτάσαμε Πέμπτη βράδυ και μας περίμενε ένα άψογο δείπνο με μενού που σχεδίασε ο σεφ προσαρμοσμένο στα γούστα μας.

Την Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023 το πρωί, μετά από ένα πλούσιο πρωινό στον κήπο, ο ήλιος μας κάλεσε να ανοίξουμε τις κουκούλες των roadster μας για να απολαύσουμε καλύτερα το τοπίου και την θαλάσσια αύρα. Ως λάτρεις των ζώων εγκαινιάσαμε την αδελφοποίηση μεταξύ των Ιαγουάρων (Leaping Cats) και Αλογάκια (Prancing Horses) και για αυτό 10 Jaguar και 2 Ferrari έχουν ανάψει τους ισχυρούς κινητήρες τους για να ξεκινήσουν την πρώτη μέρα για να εξερευνήσουμε το νησί.

Πρώτη μας στάση ήταν το Μοναστήρι της Αγίας Μαρίνας που ιδρύθηκε το 1325 και χτίστηκε ως φρούριο για να αντισταθεί στην επίθεση των πειρατών. Αυτός που «δεν αντιστάθηκε στον πειρασμό» ήταν ο μοναχός που τράβηξε το κινητό του τηλέφωνο για να φωτογραφίσει τις όμορφες Jaguar μας

Ανεβάινοντας στο βουνό φτάσαμε στο μικρό χωριό Πιτροφός το οποίο κρύβει ένα πραγματικό θησαυρό.

Το «Cycladic Oil Museum» είναι ένα αρχαίο ελαιοτριβείο 400 ετών, στο οποίο έχουμε ζήσει μια απρόσμενη διαδραστική εμπειρία μέσα στους αιώνες. Μάθαμε πως να διαλέξουμε το καλλίτερο ελαιόλαδο και πως να το διατηρούμε στις σωστές συνθήκες για να μη χάσει τα πολύτιμα στοιχεία του.

Μάθαμε επίσης την περίπλοκη αλλά μαζί και έξυπνη μεθοδολογία για να εξάγεται ακόμα και η μικρότερη και πιο πολύτιμη σταγόνα ελαιόλαδου και τις
τεχνικές ανακύκλωσης όλων των υλικών της παραγωγής από την αρχαιότητα.

Η φίλη μας που κρατά ένα μαστίγιο που το χρησιμοποιούσαν ώστε τα γαϊδουράκια να γυρίζουν τον πέτρινο τροχό, δεν μπορούσε να φανταστεί από τι ήταν κατασκευασμένο. Μόνο αφού τραβήχτηκε η φωτογραφία μας εξήγησαν ότι ήταν το πέος ενός ταύρου που το κρεμούσαν και μια πέτρα ως βαρίδι το κρατούσε σε ευθεία κατά τη διάρκεια της ξήρανσης!

Η βλάστηση στην κορυφή του βουνού ήταν μερικές φορές καλυμμένη από σύννεφα, αλλά ξεκινήσαμε την κατάβαση προς το πολύ πράσινο χωριό Μαίνητες που φημίζεται για τις βρύσες με κεφάλι λιονταριού.

Κάτω από τα αιωνόβια πλατάνια η Ταβέρνα «Δροσιά» προσφέρει νόστιμα τοπικά πιάτα και μια ευχάριστη θερμοκρασία ειδικά τις πιο καυτερές καλοκαιρινές μέρες

Όταν επιστρέψαμε στο “Micra Anglia” εκμεταλλευθήκαμε το SPA για ένα μασάζ πριν περπατήσουμε στα σοκάκια του

κέντρου για να φτάσουμε στο εστιατόριο “Endochora”: Το πιο glamour του νησιού για Bachelor parties και διάσημο για τα κοκτέιλ και δημιουργική κουζίνα του.

Το Σάββατο το πρωί ήταν αφιερωμένο για χαλαρή βόλτα στην Χώρα με τα καταστήματα, τα μουσεία , τις γραφικές ρομαντικές γωνίες και των μικρών καφενείων.

Το μεσημέρι, όμως, οι μηχανές μας ξύπνησαν για να μας πάνε στην άλλη πλευρά του νησιού στον Όρμο Κορθίου…. ..

…και σβήσανε μόνο μπροστά στον έντονο γαλάζιο του Αιγαίου και την περίφημη ψαροταβέρνα “Λιθοδομή”

Η θαλασσινή αύρα χάιδεψε τα ζεστά σώματα των αυτοκινήτων μας που βρίσκονται στον ήλιο ενώ εμείς, καθισμένοι άνετα στη σκιά της πέργκολας, παραγγείλαμε νόστιμες σπεσιαλιτέ θαλασσινών.
Η μέρα μας ήταν γεμάτη εκπλήξεις.

Αργά το απόγευμα βγήκαμε ξανά για να ανέβουμε στο λόφο και να θαυμάσουμε ένα ρομαντικό ηλιοβασίλεμα με wine tasting στο “Kourtesis Estate” που εκτός από κρασιά, παράγει επίσης λάδι και αρωματικά χειροποίητα σαπούνια ελαιόλαδού με βότανα που μπορούν να είναι ιδανικά και για να αρωματίσουν τα ιστορικά μας αυτοκίνητα.

Η βραδιά τελείωσε στην Χώρα στην όμορφη vintage ταβέρνα “Σκαλάκια”

Συνήθως την τελευταία ημέρα των περιηγήσεών μας, τα “αγόρια” ανοίγουν το καπό του κινητήρα για να ελέγξουν τη στάθμη του ψυκτικού και του λαδιού ενώ τα “κορίτσια” γεμίζουν τα βαλίτσες και κάνουν checkout. Αυτή τη φορά όμως, ήταν γρήγοροι, οπότε πήγαμε όλοι μαζί ένα απεριτίφ στο γραφικό χωριό Μπατσί!

Πριν να πάμε στο λιμάνι στο Γαύριο, σταματήσαμε στο Μπατσί για να καθίσουμε στην πανοραμική βεράντα της καλύτερης ψαροταβέρνας του «Σταμάτη» όπου μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τα κροτούν με φρέσκους αχινούς σε λάδι που σερβίρετε σε ένα μπολ με τριμμένο πάγο!

Ένα άλλο εξαιρετικό τουρ τελείωσε με επιτυχία και πάνω απ’όλα με χαρά.

Πρέπει οπωσδήποτε να ευχαριστήσουμε κάποιους ανθρώπους που έκαναν αυτή την εμπειρία ακόμα πιο «ευχάριστη και μας διευκόλυναν στις δυσκολίες» της οργάνωσης:

• Την πολύ ευγενική κα Κατερίνα Σουσούδη Παλαιοκρασσά για τις προτάσεις, τη βοήθεια, και για τα γλυκά!

• Το Πρακτορείο Κυκλάδες στο Γαύριο και την κα Χρηστίνα Κολοβέντζου για τα εισιτήρια της «Fast Ferries»

• Την Ιοβάνα, τον Χρίστο και η Χαρίκλεια που έκαναν τη διαμονή μας στο «Μίκρα Αγγλία» αξέχαστη

Αντίο Άνδρος! Περάσαμε υπέροχα και σίγουρα θα επιστρέψουμε. Ελπίζουμε ότι και εσείς θα προγραμματίσετε το επόμενο ταξίδι σας σε μία από τις πολύ λίγες Κυκλάδες που είναι ακόμα άθικτες!

1 Comment

• Μετά από αυτή την εξαιρετική ξενάγηση είναι δύσκολο να αποφύγουμε τον πειρασμό να την επισκευτούμε.Δεν μου φτάνει η επίσκεψη μου στη χώρα με την ευκαιρία κρουαζιέρας στις Κυκλάδες με ιστιοφόρο! Επίσης 2 συμφοιτητές μου (στο Πολυτ.Τορίνου Ιταλίας) ήταν απ`το Μπατσί!!!

Αφήστε ένα σχόλιο

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Εάν θέλετε να λαμβάνετε καθημερινά τα νέα μας καταχωρίστε το email σας στην παρακάτω φόρμα.
Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά. Για περισσότερες πληροφορίες και ενημέρωση σχετικά με τα δικαιώματά σας διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.