Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB που έχει δημιουργήσει το προηγούμενο διάστημα και σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την ΑΑΔΕ και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, προσφέρει στους πολίτες των Δήμων όλης της χώρας πρόσβαση σε μια νέα υπηρεσία.
Η υπηρεσία αυτή αφορά την Έκδοση Βεβαίωσης Μόνιμης Κατοικίας από τον οικείο Δήμο στον οποίο κατοικεί ο πολίτης, χωρίς την προσκόμιση δικαιολογητικών.
Πως μπορεί να γίνει η έκδοση της βεβαίωσης από κάθε πολίτη:
Η υπηρεσία, «Πιστοποίηση Μονίμου Κατοικίας» είναι ήδη διαθέσιμη στους υπαλλήλους των Δήμου Άνδρου, μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB.
Ο πολίτης έχει πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνει την εν λόγω Βεβαίωση μόνο με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου που βεβαιώνει τον ΑΦΜ του.
Η έκδοση της βεβαίωσης πραγματοποιείται με απλή αίτηση, χωρίς την κατάθεση Υπεύθυνης Δήλωσης από πλευράς του πολίτη και την προσκόμιση δικαιολογητικών, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα.
Τα στοιχεία του πολίτη αντλούνται αυτοματοποιημένα μέσω του Κόμβου Υπηρεσιών govHUB και του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ, με ασφαλή για την προστασία των προσωπικών δεδομένων τρόπο, μέσα από το φορολογικό μητρώο της ΑΑΔΕ.
ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥ