Για μια ακόμα φορά καταγράφεται με αρνητικό πρόσημο η συμπεριφορά του απόντος κ. Λοτσάρη και μάλιστα με αφορμή τα Χριστούγεννα στην Άνδρο.
Δεν φτάνει που η ευρύτερη περιοχή της Χώρας έχει μια όψη απεριποίητη, αστόλιστη και θλιβερή, κακοφάνηκε στον κύριο Λοτσάρη η έγγραφη διαμαρτυρία πολίτη, (πού να άκουγε και τις προφορικές).
Απάντησε εξ Αθηνών, με ένα υστερικό κείμενο εκτός θέματος, (τα περί απουσίας στολισμού τα προσπέρασε).
Κανένας δεν του ζήτησε εκδηλώσεις και χορούς.
Η επιστολή αναφερόταν στην έλλειψη στολισμού και φωταγώγησης της αγοράς και των πλατειών, όπως και σε όλα τα χωριά.
Εντελώς άσχετα και με θράσος, αποφάσισε να επιτεθεί στο Χριστουγεννιάτικο κάλεσμα Συλλόγων και Επιχειρηματιών της Χώρας υποστηρίζοντας υποκριτικά, πως λόγω COVID-19, ο Δήμος δεν συμμετέχει και δεν ενθαρρύνει εκδηλώσεις.
Εδώ αρχίζει η γελοιοποίηση των πράξεων Λοτσάρη, καθώς τον διαψεύδει πανηγυρικά:
- Η αφίσα για την Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της 18ης Δεκεμβρίου στο Κόρθι, που αναφέρει το αυτονόητο, «με την συμμετοχή του Δήμου Άνδρου».
Η αφίσα αναρτήθηκε από τους διοργανωτές και εκ των υστέρων «εξαφανίστηκε» η αναφορά στον Δήμο Άνδρου.
Τι να πρωτοθαυμάσει εδώ κανείς; την υποκρισία ή την κουτοπονηριά;
- Το «ειλικρινές ενδιαφέρον» για την πανδημία φαίνεται από τους χορούς και τα γλέντια που συμμετείχε ο κ. Λοτσάρης, χωρίς καμία προφύλαξη σε κλειστό χώρο εστίασης με πολύ κόσμο, ΕΚΤΟΣ Άνδρου.
Τον αποκαλύπτουν τα βιντεάκια, που με καμάρι προ ολίγων ημερών ανάρτησε στο fb.
Η διασκεδαστική του δραστηριότητα δεν μας αφορά, όμως δεν μπορεί ανάλογα με τα συμφέροντα του να χρησιμοποιεί σαν πρόσχημα την πανδημία.
Στο θέμα αυτό και με τις ευλογίες του δημάρχου, έλαβε θέση φιλικό του site, που επιτέθηκε διά των γνωστών-άγνωστων σχολιασμών, κατά πάντων, διοργανωτών και συμμετεχόντων στην βραδιά, ιδιαίτερα όμως με χαρακτηρισμούς εναντίον των γυναικών.
Ποιός είναι αυτός που νομίζει πως έχει δικαίωμα να αποκαλεί οποιαδήποτε Ανδριώτισσα «φραγκόκοτα»;
ποιά έψαχνε «ευκαιρία να φορέσει μίνια» και να «ξεσπαθώσει χορεύοντας»;
ποια είναι «στερημένη στον τομέα της»;
και ποια «δεν βρίσκει άλλα σπορ να ασχοληθεί όπως είχε συνηθίσει στα νιάτα της»:
Αυτή είναι συμπεριφορά χυδαίου μισογύνη και το χειρότερο είναι ότι αυτές οι εκφράσεις, είναι ανεκτές από τον δήμαρχο Άνδρου.
Δεν υπάρχουν πια λόγια για να περιγραφεί αυτός ο ηθικός ξεπεσμός.
Τελικά η βραδιά ήταν πολύ αποκαλυπτική:
Οι Ανδριώτες διοργάνωσαν μια εκδήλωση για να ζεστάνει την ψυχή τους ενόψει Χριστουγέννων και μέσα στην κατάθλιψη της πανδημίας.
Ο Δήμος δεν έκανε ούτε τον βασικό στολισμό κι όσο για τον υπόλοιπο, φωτισμό ας χαίρονται τις άθλιες ταινίες led στα παράθυρα των νεοκλασσικών κτιρίων και τον απαράδεκτο φωτισμό του ερείπιου ΞΕΝΙΑ, που τα πλασάρουν για μέγα έργο.
Ως Ανδριώτες καταδικάζουμε την «επίθεση» του κ. Λοτσάρη στους επαγγελματίες και τους συλλόγους, που διοργάνωσαν με μεράκι και με προσοχή την εκδήλωση, καθώς και την ανήθικη επίθεση από το διαδίκτυο στις γυναίκες Ανδριώτισσες, που με την σιωπηρή στήριξη του ο κ. Λοτσάρης, φαίνεται να συμφωνεί με αυτή την χυδαία συμπεριφορά.
Για καθίστε ρε παιδιά. Καλά όλα τα άλλα, όμως από πότε οιοσδήποτε δήμαρχος φέρει ευθύνη και οφείλει να λογοδοτεί για ανώνυμα ή μη σχόλια του οιοδήποτε τρολ σε οιαδήποτε τοπική ιστοσελίδα;
Φέτος θα στολίσουμε τους γεμάτους κάδους σκουπιδιών……………..
¨οποιαδήποτε τοπική ιστοσελίδα¨, το απόλυτο εργαλείο;; το alter ego του Λοτσάρη;;; θα σας μαλώσει για την έλλειψη σεβασμού.
Με την λογική σας λοιπόν, επειδή σε σάιτ που στηρίζει τον δήμαρχο, για τα ανώνυμα σχόλια έχει ευθύνη και εκείνος, εσείς κύριε Σουσουδη γιατί να μην έχετε ευθύνη σε αυτά που γράφουν στο fb επώνυμοι φίλοι σας? Επίσης καλό θα ήταν να φοράτε μάσκα και να κρατάτε αποστάσεις, γιατί είστε γιατρός και πρέπει να δίνεται το καλό παράδειγμα. Εμείς οι απλοί πολίτες, που δεν έχουμε λόγο να πάμε στο δημαρχείο,δεν θα έρθουμε σε επαφή με τον δήμαρχο. Αντίθετα στο κέντρο υγείας που πηγαίνετε εσείς, πιθανότερο είναι να πάμε κάποια στιγμή εμείς ή κάποιος δικός μας
Προς τον/την “να προσέχουμε τι λέμε”
Ακόμα και ως προς το “alter ego του Λοτσάρη”, όπως αποκαλείτε την εν λόγω τοπική ιστοσελίδα, (η οποία παρεμπιπτόντως προϋπήρχε του Λοτσάρη και είχε στηρίξει με τον ίδιο ζήλο και τις απελθούσες δημοτικές αρχές), ισχύει ακριβώς το ίδιο. Δεν είναι υπόλογος ο ίδιος ο δήμαρχος για το κάθε σχόλιο που γράφεται. Απλή λογική. Εκτός αν επιδιώκουμε να ξεπέσουμε σε πολιτικαντισμούς και λαϊκισμούς τάχα στο όνομα κάποιου ιερού σκοπού που αγιάζει τα μέσα.
Υ.Γ. Κι εγώ θα σας μαλώσω για την έλλειψη σεβασμού. Δεν σας έχουν μάθει ότι είναι αγένεια να απευθύνεστε ως ανώνυμος σε κάποιον που γράφει επώνυμα;
Προς τον/την “να προσέχουμε τι λέμε”
Ακόμα και ως προς το “alter ego του Λοτσάρη”, όπως αποκαλείτε την εν λόγω τοπική ιστοσελίδα, (η οποία παρεμπιπτόντως προϋπήρχε του Λοτσάρη και είχε στηρίξει με τον ίδιο ζήλο και τις απελθούσες δημοτικές αρχές), ισχύει ακριβώς το ίδιο. Δεν είναι υπόλογος ο ίδιος ο δήμαρχος για το κάθε σχόλιο που γράφεται. Απλή λογική. Εκτός αν επιδιώκουμε να ξεπέσουμε σε πολιτικαντισμούς και λαϊκισμούς στο όνομα τάχα κάποιου ιερού σκοπού που αγιάζει τα μέσα.
Υ. Γ. Κι εγώ θα σας μαλώσω για την έλλειψη σεβασμού. Δεν σας έχουν μάθει ότι είναι αγένεια να απευθύνεστε ως ανώνυμος σε κάποιον που γράφει επώνυμα;
Θα σας ξαναμαλώσω, γιατί νομίζετε πως μας δουλεύετε! Είναι γνωστός ο μηχανισμός , τον οποίο κατακεραύνωσε ο κύριος Καμπάνης και ο στενός έως ασφυκτικός δεσμός των δύο ανδρών. Επίσης γνωρίζουν όλοι μα όλοι στην Άνδρο την ταυτοπροσωπία του blogger με τους σχολιαστές. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, αφού θέλατε να τα διαβάσετε με λεπτομέρειες, είναι απολύτως συνυπεύθυνος και συνυπόλογος ο κύριος Λοτσάρης, κύριε ¨Λέκκα¨μας ή όπως αλλιώς σας λένε, που ποσώς με ενδιαφέρει, γι αυτό δεν σας αφορά και το δικό μου όνομα.
“γνωρίζουν όλοι μα όλοι στην Άνδρο την ταυτοπροσωπία του blogger με τους σχολιαστές”
Αυτό φαντάζομαι δεν προκύπτει από κάπου, ούτε αποδείξεις υπάρχουν για την συγκεκριμένη “πληροφορία”. Δεν θα κάτσω λοιπόν να μπω στη διαδικασία διαλόγου με κάποιον που κρυμμένος πίσω από την ασφάλεια της ανωνυμίας του λασπολογεί και εξαπολύει επιθέσεις κατά διαφόρων προσώπων. Αδυνατώ να ακολουθήσω τέτοιες ανήθικες και άνανδρες πρακτικές.