Νέα

Με απόφαση Δημάρχου, η Μαρία Βενετίκη άμισθη Αντιδήμαρχος Άνδρου

 

Με την  υπ΄αριθμό 135/2020 της 6ης Απριλίου 2020 απόφαση, ο Δήμαρχος Άνδρου, Δημήτρης Λοτσάρης  ορίζει τη Δημοτική Σύμβουλο κ. Μαρία Βενετίκη, ως Αντιδήμαρχο άμισθη του Δήμου Άνδρου, με θητεία από τη δημοσίευση της απόφασης μέχρι 30/9/2020, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ΄ ύλην αρμοδιότητες:

-Την ευθύνη της τήρησης των κανόνων υγιεινής όλων των Δημόσιων σχολείων του Δήμου.

– Την πρόληψη κατά των ναρκωτικών

– Τις συμβουλευτικές δράσεις για την απασχόληση ανέργων, των ΑΜΕΑ και των μεταναστών

– Την εποπτεία θεμάτων ψυχικής υγείας, οικογενειακής βίας και προστασίας των παιδιών

– Τα θέματα ανάπτυξης παιδείας

– Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων

 

 

Αναλυτικά η Τροποποίηση απόφασης ορισμού Αντιδημάρχων
ΑΡΙΘΜΟΣΑΠΟΦΑΣΗΣ135/2020
Ο Δήμαρχος Άνδρου
Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου, καθώς και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134) και συμπληρώθηκε με το άρθρο 47 του Ν. 4647/2019,

2. Τις διατάξεις των άρθρων 2 και 94 του Ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.
3. Τις διατάξεις των άρθρων 86,87,88 και 89 του Ν. 3463/2006, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.

4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και την παρ. 3 ε’ του άρθρου 3 του Ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.

5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 {απόφαση ΓΠ-191/20.3.2014 ΕΛ.ΣΤΑΤ. (ΦΕΚ 698/τ.Β’/2014)} για τον Δήμο Άνδρου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 9.128 κατοίκους.

6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Άνδρου έχει τρεις (3) Δημοτικές Ενότητες.

7. Το γεγονός ότι στον Δήμο μπορεί να ορισθούν τέσσερις (4) Αντιδήμαρχοι καθώς και ένας άμισθος αντιδήμαρχος

8. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.

9. Τις με αριθμούς 32/2019 και 44/2019 Αποφάσεις του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Σύρου.

10. Το από 03/09/2019 πρακτικό Σύμπραξης Δημοτικών Παρατάξεων («Μαζί για την Άνδρο», «Άνδρος, η πρώτη μας σκέψη», «Νέο Ξεκίνημα») για τη Διοίκηση του Δήμου Άνδρου (αρ. πρωτ.: 9240/04-09-2019), το οποίο επικυρώθηκε στις 04/09/2019 από τον πλειοψηφήσαντα Δημοτικό Σύμβουλο του επιτυχόντος συνδυασμού, σύμφωνα με άρθρο 66 παρ. 7 του Ν. 3852/2010, όπως ισχύει σήμερα.

11. Το από 04/09/2019 πρακτικό για την παροχή έγκρισης του συνόλου των Δημοτικών Συμβούλων της Δημοτικής Παράταξης «Άνδρος, η πρώτη μας σκέψη» (αρ. πρωτ.: 9248/04-09-2019) για τον ορισμό του Δημοτικού Συμβούλου Δημητρίου Ν. Γιαννίση ως Αντιδημάρχου.

12. Την υπ΄ αριθ. 461/5-9-2019 Απόφαση Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων,

13. Την υπ΄ αριθ. 462/5-9-2019 Απόφαση Δημάρχου περί Ανάθεσης δράσεων σε Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

14. Την υπ΄ αριθ. 600/26-11-2019 Απόφαση Δημάρχου περί Τροποποίησης – συμπλήρωσης αποφάσεων Δημάρχου περί ανάθεσης δράσεων σε αντιδημάρχους και Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους

15. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Άνδρου (ΦΕΚ 2127/τ.Β’/02-10-2015), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει,

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Τροποποιεί την υπ΄ αριθ. 461/2019 Απόφαση Δημάρχου, με την οποία είχαν οριστεί οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Άνδρου, έως 30/9/2020, ως κάτωθι:

1. Μεταβιβάζει στον ορισθέντα Αντιδήμαρχο κ. Δημήτριο Τηνιακό τις κάτωθι καθ΄ ύλην αρμοδιότητες, από την δημοσίευση της παρούσας:
– την εποπτεία, επίβλεψη λειτουργίας και συντήρησης των σφαγείων
– την Πολιτική Προστασία
Αναθέτει στον Αντιδήμαρχο της παρακάτω κατά τόπο αρμοδιότητες:

1

– Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες της Δημοτικής Ενότητας Κορθίου, πλην βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και βεβαιώσεων παλαιότητας κτιρίων (προ του ‘ 55).

Από τις καθ΄ ύλην αρμοδιότητες που του είχαν ανατεθεί με την 461/2019 Απόφαση εξακολουθούν να ισχύουν, οι εξής:
– την ευθύνη συντήρησης, επισκευής του δικτύου ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και ΒΙΟ.ΚΑ.

– Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινοχρήστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.

– Την καθαριότητα ακτών και παραλιών.
– Τις κυκλοφοριακές διατάξεις.
– Τη μέριμνα για την απομάκρυνση και φύλαξη εγκαταλελειμμένων οχημάτων και μηχανημάτων.
– Την εποπτεία του γραφείου κινήσεως οχημάτων, τη συντήρηση, ασφάλεια, φύλαξη και διάθεσή τους.
– Την τοποθέτηση, έλεγχο και συντήρηση των πινακίδων Κ.Ο.Κ.
– Την εποπτεία, συντήρηση, ασφάλεια και φύλαξη των δημοτικών κτιρίων.
– Τη συντήρηση δημοτικών οδών και κοινοχρήστων χώρων.

– Την ευθύνη της συντήρησης και επισκευής του Η/Μ εξοπλισμού, καθώς και της διαχείρισης υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού.
– Την τέλεση πολιτικών γάμων.

2. Μεταβιβάζει στον ορισθέντα Αντιδήμαρχο κ. Νικόλαο Μουστάκα, τις παρακάτω καθ΄ ύλην αρμοδιότητες: -τα θέματα πρωτογενούς τομέα (αγροτικής ανάπτυξης, κτηνοτροφίας, αλιείας)

– την εποπτεία λειτουργίας των σταυλικών εγκαταστάσεων Οι καθ΄ ύλην αρμοδιότητες που του είχαν ανατεθεί με την 461/2019 Απόφαση εξακολουθούν να ισχύουν,
ήτοι:
– Την τουριστική ανάπτυξη και προβολή της Άνδρου.
– Την ευθύνη και εποπτεία της αποκομιδής και διαχείρισης των απορριμμάτων προς ανακύκλωση.
– Την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και πρασίνου.
– Το συντονισμό του Προγράμματος «Γαλάζιες Σημαίες».
– Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Επιπλέον, εξακολουθούν να ισχύουν οι αρμοδιότητες που του είχαν ανατεθεί, κατά τόπο, ήτοι:

– Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες της Δημοτικής Ενότητας Υδρούσας, πλην βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και βεβαιώσεων παλαιότητας κτιρίων (προ του ‘ 55).

3. Μεταβιβάζει στον ορισθέντα Αντιδήμαρχο κ. Δημήτριο Γιαννίση την παρακάτω καθ΄ ύλην αρμοδιότητα:
– Την επέκταση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού, την αλλαγή λαμπτήρων του, καθώς και τη συντήρησή του.

Οι καθ΄ ύλην αρμοδιότητες που είχαν ανατεθεί στον Αντιδήμαρχο κ. Δημήτριο Γιαννίση, εξακολουθούν να ισχύουν, ήτοι:

– Τα θέματα ανάπτυξης πολιτισμού, αθλητισμού και ισότητας των δύο φύλων.

– Τον συντονισμό των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και εν γένει των Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (πλην “LIFE”).
– Την τεχνολογία, την πληροφορική, τη διαφάνεια, την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και τον ψηφιακό Δήμο.
– Την διαχείριση της ιστοσελίδας του Δήμου.
– Τη λειτουργία των αθλητικών εγκαταστάσεων.
– Τη λειτουργία του Δημοτικού Θεάτρου και Ανοικτού Θεάτρου.
– Την εποπτεία, συντονισμό διαχείρισης, αξιοποίηση και εκμετάλλευση της δημοτικής ακίνητης περιουσίας.
– Την εποπτεία των κληροδοτημάτων και ιδρυμάτων.
– Την εποπτεία αναμεταδοτών τηλεόρασης, ραδιοσυχνοτήτων, internet και wi-fi.
– Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Επιπλέον, εξακολουθούν να ισχύουν οι αρμοδιότητες που του είχαν ανατεθεί, κατά τόπο, ήτοι:
– Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών

2

εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες της Δημοτικής Ενότητας Άνδρου, πλην βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και βεβαιώσεων παλαιότητας κτιρίων (προ του ‘ 55).

4. Μεταβιβάζει στην ορισθείσα με την 461/2019 Απόφαση, Αντιδήμαρχο κ. Αθηνά Γ. Μακρή – Κοζανίτη, τις παρακάτω καθ΄ ύλην αρμοδιότητες:
– την λειτουργία κ ασφάλεια των παιδικών χαρών.
– Την προστασία της δημόσιας υγείας.
– Την εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης της παραβατικότητας.
– Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής, της παιδικής και της τρίτης ηλικίας.

– Την υποστήριξη κοινωνικών προγραμμάτων υποστήριξης και φροντίδας κοινωνικών ομάδων, απόρων και αστέγων.
– Την υποστήριξη της λειτουργίας των μονάδων υγείας σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς.
– Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Αναθέτει στην αντιδήμαρχο τις κάτωθι κατά τόπο αρμοδιότητες:

– Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες της Δημοτικής Ενότητας Άνδρου, πλην βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και βεβαιώσεων παλαιότητας κτιρίων (προ του ‘ 55).

Β. Ορίζει τη Δημοτική Σύμβουλο κ. Μαρία Βενετίκη, ως Αντιδήμαρχο (άμισθη) του Δήμου Άνδρου, με θητεία από τη δημοσίευση της παρούσας μέχρι 30/9/2020, και της μεταβιβάζει τις παρακάτω καθ΄ ύλην αρμοδιότητες:

-Την ευθύνη της τήρησης των κανόνων υγιεινής όλων των Δημόσιων σχολείων του Δήμου. – Την πρόληψη κατά των ναρκωτικών – Τις συμβουλευτικές δράσεις για την απασχόληση ανέργων, των ΑΜΕΑ και των μεταναστών

– Την εποπτεία θεμάτων ψυχικής υγείας, οικογενειακής βίας και προστασίας των παιδιών – Τα θέματα ανάπτυξης παιδείας – Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων

Γ. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.

.

α. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Δημητρίου Μ. Τηνιακού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Νικόλαος Μ. Μουστάκας, β. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Νικολάου Μ. Μουστάκα που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος Αθηνά Γ. Μακρή – Κοζανίτη,

γ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Δημητρίου Ν. Γιαννίση που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Δημήτριος Μ. Τηνιακός, δ. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Αθηνάς Γ. Μακρή – Κοζανίτη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Δημήτριος Ν. Γιαννίσης.

ε. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Μαρίας Βενετίκη, που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Δημήτριος Ν. Γιαννίσης.

Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος Δημήτριος Μ. Τηνιακός, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται κατά σειρά από τους Αντιδημάρχους 1. Δημήτριο Ν. Γιαννίση, 2. Νικόλαο Μ. Μουστάκα, 3. Αθηνά Γ. Μακρή – Κοζανίτη και 4. Μαρία Βενετίκη.

Στ. Οι Αντιδήμαρχοι εξουσιοδοτούνται να υπογράφουν οποιαδήποτε διοικητική πράξη, απόφαση, βεβαίωση, κατάσταση, πιστοποιητικό και κάθε μορφής διοικητικό έγγραφο που εκδίδεται από τις υπηρεσίες του Δήμου και αφορά τις μεταβιβασθείσες καθ’ ύλην αρμοδιότητές τους.

Ζ. Κάθε μορφής έγγραφο, που ανάγεται στις μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες των Αντιδημάρχων και εκφράζει

3

πολιτική του Δήμου, συντάσσεται ως σχέδιο εγγράφου από τον αντίστοιχο Αντιδήμαρχο και υπογράφεται από τον Δήμαρχο.

Η. Οι Αντιδήμαρχοι κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους βρίσκονται σε συνεννόηση με τον Δήμαρχο, καθώς και με τους Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους.

Θ. Η παρούσα να κοινοποιηθεί στους ανωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους, να δημοσιευτεί σε μια από τις ημερήσιες εφημερίδες του Νομού Κυκλάδων, να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΔΡΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΤΣΑΡΗΣ

Αφήστε ένα σχόλιο

Εγγραφείτε στο Ενημερωτικό Δελτίο μας

Εάν θέλετε να λαμβάνετε καθημερινά τα νέα μας καταχωρίστε το email σας στην παρακάτω φόρμα.
Διατηρούμε τα δεδομένα σας ιδιωτικά. Για περισσότερες πληροφορίες και ενημέρωση σχετικά με τα δικαιώματά σας διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου μας.

Video της Ημέρας

Αρχείο

Βρείτε μας και στα Socia Media

© 2018 - 2023 | Ο Περίγυρος της Κινηματογραφικής Λέσχης της Άνδρου | Crafted by  Spirilio