Οι μαθητές της Ά Λυκείου Γυμνασίου Τ.Λ. Γαυρίου στα πλαίσια Σχολικού Προγράμματος Αγωγής Υγείας με τίτλο «Ενεργός Μαθητής – Ενεργός Πολίτης» στο οποίο συμμετέχουν με συντονίστρια την καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας του σχολείου τους Μελισή Παρασκευή και την καθηγήτρια Εικαστικών Σαμοΐλη Αγγελική, έλαβαν μέρος στο Πρόγραμμα «Διαγωνισμός Κοινωνικής Καινοτομίας» το οποίο υλοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/JuniorAchievementGreece (ΣΕΝ/JA).
Οι μαθητές εξοικειώθηκαν με την έννοια της Κοινωνικής Καινοτομίας και παράλληλα ανέπτυξαν τις δικές του δημιουργικές και καινοτόμες λύσεις σε πραγματικά σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα του τόπου τους, καλλιεργώντας δεξιότητες που χρειάζεται να αναπτύξουν για να γίνουν κοινωνικά ευαίσθητοι επαγγελματίες στο μέλλον. Σε ομάδες των 3-4 ατόμων υπέβαλαν 5 επιχειρηματικές προτάσεις, λαμβάνοντας έτσι μέρος στον Εθνικό Διαγωνισμό. Οι προτάσεις αξιολογήθηκαν με βάση τα ακόλουθα κριτήρια: κοινωνική καινοτομία, περιγραφή υλοποίησης, περιγραφή ομάδας – στόχου, τρόπος παρουσίασης και πιθανότητες επιτυχίας. Σε αυτό όμως που δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση ήταν κατά πόσο μία πρόταση μπορεί να υλοποιηθεί πραγματικά και να έχει πραγματικό αντίκτυπο στις ζωές των ανθρώπων.
Μια από τις επιχειρηματικές προτάσεις των μαθητών της Α΄Λυκείου του Γυμνασίου Τ.Λ. Γαυρίου προκρίθηκε στις 10 καλύτερες ανάμεσα στις 100 μαθητικές επιχειρηματικές ιδέες που υπεβλήθησαν συνολικά. Οι μαθήτριες Αντώνογλου Ασημίνα, Βόσσου Ελένη, Σακαρίδη Κωνσταντίνα και Φαράντου Μαρία με την επιχείρησή τους ‘Andros Bonding’ κατάφεραν να διακριθούν και να διεκδικούν τώρα την 1η θέση στην Ελλάδα στον Διαδικτυακό Εθνικό Διαγωνισμό στις 4 Μαΐου που θα τους δώσει το εισιτήριο για την εκπροσώπηση της χώρας στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Κοινωνικής Καινοτομίας που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους εθελοντές Αλέξανδρο, Βασίλη, Γιάννη και Όλγα που με ενθουσιασμό ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση, καθοδήγησαν, πρότειναν, ενέπνευσαν και οδήγησαν τις ομάδες σε 5 αξιόλογες κοινωνικές επιχειρηματικές προτάσεις που δίνουν λύσεις στα κύρια, κατά τη γνώμη των μαθητών, τοπικά προβλήματα.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και καλή επιτυχία στη συνέχεια του Διαγωνισμού.
Η Συντονίστρια του Προγράμματος
Μελισή Παρασκευή
Οι δέκα μαθητικές ιδέες που πήραν το εισιτήριο για το δεύτερο στάδιο του Διαγωνισμού Κοινωνικής Καινοτομίας
15 March 2018
Οι δέκα καλύτερες μαθητικές που προκρίνονται στο δεύτερο στάδιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Διαγωνισμός Κοινωνικής Καινοτομίας» είναι οι ακόλουθες με τυχαία σειρά:
1ο ΕΠΑΛ Καρπάθου – Ομάδα Dimela & Ιδέα: Sec.Han. (Μαθητές: Αλεξάνδρα Μπούλαρη – Δήμητρα Σακουλή – Ελένη Κανάκη)
2ο Γυμνάσιο ΤΛ Γαυρίου Άνδρου – Ομάδα Dream Team & Ιδέα: Andros Bonding (Μαθητές: Ελένη Βόσσου – Κωνσταντίνα Σακαρίδη – Μαρία Φαράντου – Aσημίνα Αντώνογλου)
3. ΓΕΛ Νέων Μουδανιών – Ομάδα LALALA & Ιδέα: Kickstart (Μαθητές: Φίλιππος Ανδριανός Καλαντζής – Χριστίνα Κούρτη)
4. Γυμνάσιο με Λ.Τ. Καστελλόριζου – Ομάδα Megistis & Ιδέα: Κοινωνικός Πολυχώρος Biorest (Μαθητές: Άλλα Τζουλιάνο – Γεώργιος Καραβελάντζης – Κλαούντια Καλλαντζι – Νικόλαος Καραβελάντζης)
5. ΓΕΛ Νέων Μουδιανών – Ομάδα: Pizza Club & Ιδέα: Into the woods (Μαθητές: Γλυκερία Δεκάκη – Καλλιόπη Λάππα)
6. 6ο ΓΕΛ Νέας Ιωνίας – Ομάδα: Renegades & Ιδεα: Αισθητήρας Ραμπών Πεζοδρομίου (Μαθητές: Νικόλαος Μαραγούσιος – Ορέστης Σεχάι – Παναγιώτης Σάμιος)
7. Β’ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού – Ομάδα: The future & Ιδέα: Safe Walking Stick (Μαθητές: Αλεξία Μάη – Έφη Μοντινού – Κωνσταντίνα Μηνδρινού – Νικολίνα Μαραγκού)
8. Β’ Αρσάκειο Γυμνάσιο Ψυχικού – Ομάδα: Εν δράσει & Ιδέα: Ωτοδιάθεσις (Μαθητές: Μαλένα Λέντζα – Νεφέλη Λάζαρη)
9. 5ο Γυμνάσιο Ευόσμου– Ομάδα: Ξεναγοί Ιστορίας: Αφροδίτη Θεοφανίδου – Αντιγόνη Κρικέλη – Άρτεμις Παυλάκη – Ζωή Πετροσιάν)
10. 2ο ΕΠΑΛ Χανίων – Ομάδα: Φως στα Νέα & Ιδέα: Φως στα Νέα (Μαθητές: Νιόβη Καρασάνη – Σοφία Κατσιαδάκη – Αλεξία Λέκα – Εμιλιάνα Λούλασι)