Πραγματοποιήθηκε, την Κυριακή 15/10/2017 στο κτίριο της εταιρείας Βαλμάς ΑΕ στην Μεσαριά, η παρουσίαση του τριετούς πλάνου δράσεων και ενεργειών με θέμα την τουριστική προβολή της Άνδρου, από τον εκπρόσωπο της εταιρείας W2 Strategy, Δημήτρη Μαζιώτη, προς τα μέλη του δικτύου CTN Andros.
Το πλάνο τουριστικής στρατηγικής ανάπτυξης που παρουσιάστηκε στα μέλη του δικτύου της Άνδρου, υποστηρίζει την ανάδειξη και προώθηση του νησιού, σε Ελλάδα και εξωτερικό.Κεντρικός στόχος του προγράμματος αποτελεί η προσέλκυση επισκεπτών από την Ελλάδα και στοχευμένες αγορές του εξωτερικού, μέσα από τη δημιουργία μιας εικόνας τουριστικού προϊόντος που ανταποκρίνεται σε διαφορετικά κοινά και προσεγγίζει τους διαφορετικούς τύπους προσμονών των επισκεπτών. Η επίτευξή των στόχων βασίζεται στη δημιουργία μιας τελικής εικόνας / τουριστικού προϊόντος που στηρίζεται σε 5 βασικούς τομείς, οι οποίοι είναι η φυσιολατρία, η δραστηριότητα, η γαστρονομία, η αυθεντικότητα, και ένα οργανωμένο δικτύο επιχειρήσεων («CTN Andros»).
Οι δράσεις και ενέργειες που προτάθηκαν στοχεύουν στην ανάπτυξη μιας συγκεκριμένης ταυτότητας τουριστικού προϊόντος, στη δημιουργία συγκεκριμένων εργαλείων και δομών προβολής της ταυτότητας αυτής, τη δικτύωση με τις αγορές του εξωτερικού για την προώθηση των πωλήσεων, και τη δημιουργία μιας αυθεντικής τουριστικής εμπειρίας στους επισκέπτες.
Η παρουσίαση του προγράμματος στρατηγικής ανάπτυξης περιείχε επίσης προβολή των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων του τόπου (SWOT Analysis) έτσι ώστε να παρουσιαστεί μια ολοκληρωμένη εικόνα των δυνατοτήτων και όσων σημείων θα αξιοποιηθούν μέσα από αυτό.
Το συγκεκριμένο πλάνο τουριστικής ανάπτυξης λειτουργεί συμπληρωματικά με τις προσπάθειες που ήδη υλοποιούνται από το Δήμο Άνδρου και την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.
Η εκδήλωση αυτή βιντεοσκοπήθηκε και το βίντεο θα αναρτηθεί στο φόρουμ της εταιρείας που έχουν πρόσβαση τα μέλη της
.