φωτογραφία: Λιμεναρχείο Άνδρου |
Τη Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015 και περί ώρα 08:00 το πλοίο Goodfaith, που τις πρωινές ώρες της Τετάρτης 11 Φεβρουαρίου 2015, με 22 άτομα πλήρωμα είχε προσαράξει στα βράχια της βόρειας Άνδρου, τελικά αποκολλήθηκε από την παραλία Μικρά Πέζα.
Η επιχείρηση αποκόλλησης, που έγινε υπό το άγρυπνο βλέμμα και τη στενή παρακολούθηση του Λιμεναρχείου Άνδρου προκειμένου να διασφαλιστεί ότι θα ακολουθηθούν όλοι οι κανόνες και δεν θα υπάρξει θαλάσσια ρύπανση, διήρκεσε 19 ώρες και στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία. Σε αυτήν έλαβαν μέρος ένας πλωτός γερανός, δυο ρυμουλκά, ένα σκάφος αντιρρύπανσης και ένα βοηθητικό σκάφος.
Οι εργασίες προετοιμασίας της αποκόλλησης ξεκίνησαν στις 20 Μαΐου, με την παρουσία πλωτού γερανού και διαφόρων σκαφών, ανάμεσα στα οποία υπήρχε και ένα σκάφος για την άμεση αντιμετώπιση τυχόν θαλάσσιας ρύπανσης. Αρχικά αντλήθηκαν καύσιμα και στη συνέχεια απομακρύνθηκαν όλα τα κομμάτια του πλοίου που θα μπορούσαν να απομακρυνθούν, ώστε αυτό να γίνει ελαφρύτερο και, τελικά, να αποκολληθεί πιο εύκολα. Κάθε κομμάτι που κοβόταν το τοποθετούσε ο πλωτός γερανός σε φορτηγίδες, οι οποίες μετέφεραν αμέσως τα κομμάτια στον Πειραιά. Έτσι, ούτε ένα κομμάτι από αυτά που κόπηκαν και μεταφέρθηκαν δεν χρειάστηκε να τοποθετηθεί προσωρινά στην παραλία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιχείρηση ολοκληρώθηκε εντός του αρχικού χρονοδιαγράμματος που είχε δοθεί στον Δήμο Άνδρου και στις λιμενικές αρχές. Τις προσεχείς ημέρες θα ολοκληρωθεί και ο υποθαλάσσιος έλεγχος, με ειδικά σκάνερ ανίχνευσης μετάλλων, ώστε να διαπιστωθεί αν υπήρξε επιβάρυνση του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Σε όλο το διάστημα, από την ημέρα της προσάραξης μέχρι την ολοκλήρωση της αποκόλλησης, ο Δήμος Άνδρου –σε στενή συνεργασία με το Λιμεναρχείο και τον Λιμενάρχη Άνδρου- παρακολούθησε από πολύ κοντά το θέμα και έκανε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να διαφυλάξει ότι θα ληφθούν όλα τα μέτρα ώστε να μην υπάρξει θαλάσσια ρύπανση.
Συγκεκριμένα:
-Ανέθεσε σε εξειδικευμένο νομικό γραφείο την εκπροσώπηση του Δήμου σπέναντι στην πλοιοκτήτρια εταιρεία, καθώς και στην ασφαλιστική εταιρεία, προκειμένου να διασφαλίσει τα συμφέροντά του.
-Απέστειλε επιστολές στο αρμόδιο Υπουργείο, στις υπηρεσίες και την ασφαλιστική εταιρεία, ζητώντας να τηρηθούν όλοι οι κανόνες κατά την επιχείρηση απομάκρυνσης του πλοίου, επιφυλασσόμενος κάθε νομίμου δικαιώματός του.
-Ζήτησε πλήρη και λεπτομερή ενημέρωση για το σχέδιο αποκόλλησης και ρυμούλκησης του GOODFAITH, καθώς και ενημέρωση για τους λόγους που επιλέχτηκε το συγκεκριμένο σχέδιο αποκόλλησης και όχι κάποιο άλλο.
Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε στον Πειραιά, στα γραφεία της ασφαλιστικής εταιρείας Swedish, και σε αυτήν πήραν μέρος ο Δήμαρχος, Θεοδόσης Σουσούδης, με ειδικούς συνεργάτες του, καθώς και το εξουσιοδοτημένο νομικό γραφείο του Δήμου Άνδρου. Έγινε λεπτομερής παρουσίαση όλων των σχεδίων που είχαν κατατεθεί προκειμένου να γίνει η αποκόλληση και ακολούθησε αναλυτική και λεπτομερής επεξήγηση γιατί επελέγη, τελικά, η συγκεκριμένη μέθοδος, με την οποία ολοκληρώθηκε η απομάκρυνση.
-Πριν ξεκινήσουν οι εργασίες, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας SPANOPOULOS GROUP, που είχε αναλάβει το έργο της αποκόλλησης, με τον διευθυντή της ασφαλιστικής εταιρείας Swedish, κάπτεν John Owen, μετείχαν σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Άνδρου, παρουσία και του Λιμενάρχη, παρουσιάζοντας το σχέδιο αποκόλλησης και διαβεβαιώνοντας ότι το πλοίο δεν πρόκειται να αποκοπεί, όπως και έγινε.
Ενα αλλο μεγαλω μπραβο στον Δημαρχο και στα διο ναυάγια .τωρα ενα μεγαλω ΠΡΟΒΛΙΜΑ με τα αφτοκινιτα με διπλό ΠΑΡΚΙΝΚ απω ΠΕΦΚΑΚΙΑ μεχρι στου Μανούσου το ΠΑΡΚΙΝΚ ΘΖ ΝΥ
Και τι φταίει ο Δήμαρχος όταν αυτός που διπλοπαρκάρει δεν καταλαβαίνει ότι αυτό είναι παράνομο ή ότι παρεμποδίζει την κυκλοφορία;
Αυτό είναι το πιο μικρό πρόβλημα από την ελλιπή παιδεία. Το μεγάλο πρόβλημα φαίνεται στις μέρες που διανύουμε…
Που ειναι η αστινομια ΕΑΝ κόψει στους παραβάτες 100 ευ θα σου εγω ΕΑΝ σημορφονουντε η οχι βαριούνται να περπατήσουν Να γιατι ο δήμαρχος πρεπει να πέρνει την πρωτοβουλία τους παραβάτες μόνον οταν τους χτυπάς στην τσέπη σημορφονουντε ΘΖ ΝΥ