Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη η ημερίδα με θέμα
« ΟΔΗΓΟΣ-ΟΧΗΜΑ-ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ»
στο επιμελητήριο Άνδρου το Σαββάτο 01/11/2014 και ώρα 18.30μμ.
από το
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ-ΦΑΝΟΠΟΙΩΝ-ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΑΝΔΡΟΥ.
Στόχος της ημερίδας ήταν να αναδείξει τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει στις επιχειρήσεις του κλάδου επισκευής, στους οδηγούς και την ασφάλεια των οχημάτων η οικονομική κρίση, αλλά και να ευαισθητοποίηση οδηγούς και ιδιοκτήτες στην σωστή
συντήρηση των οχημάτων τους . Χαρακτηριστικό παράδειγμα η αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων με αιτία τα φθαρμένα λάστιχα που από 2.612 που ήταν το 2013(α΄εξάμηνο) το 2014 (α΄εξάμηνο) έφτασαν τα 3.164.
Η έναρξη της ημερίδας έγινε με το καλωσόρισμα των προσκεκλημένων από την πρόεδρο του σωματείου Μηχανικών – Ηλεκτρολόγων-Φανοποιών – Βουλκανιζατέρ Άνδρου κα Ζώζουλα Αργυρώ, η οποία και τόνισε την σημασία της ημερίδας για το νησί μιας και κάτι ανάλογο για τον κλάδο και την ευαισθητοποίηση των οδηγών σε θέματα ασφάλειας γίνεται πρώτη φορά.
Στην συνέχεια την ημερίδα χαιρέτισαν οι :
Κoς.Συρμαλένιος Νικόλαος Βουλευτής Κυκλάδων,
Ο κος.Ρούσσος Λεονάρδος Α΄Αντιπρόεδρος Επιμελητηρίου Κυκλάδων,
καθώς επίσης και ο κος.Μαραγκός Αντώνης
Υπεύθυνος Τμήματος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων & Αναπτυξιακών Έργων (ΕΤΑΠ),
Από την Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Κυκλάδων Διευθυντής κος Μαραγκός Νικόλαος και ο κος Αλέξιος Μαραντζίδης Αν.Προιστάμενος του Τεχνικού Τμήματος.
Εκ μέρους του Επάρχου κος Λότσαρη Δημήτριου η κα Κερεντζή Ευλαλία.
Ξεκινώντας της εργασίες της ημερίδας τον λόγο πήρε ο κος Κιαγιάς Νικόλαος Μέλος του ΔΣ και αναφέρθηκε στο Τοπικό συνεργείο, στον Καταναλωτή και στα προβλήματα και στις ιδιαιτερότητες που υπάρχουν στον κλάδο μας .
Στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο κος Καπετανάκης Γεώργιος Τεχνολόγος Οχημάτων από το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ , ο οποίος αναφέρθηκε στην σημασία της οδικής ασφάλειας κατά την οδήγηση η οποία και αυτή σήμερα λόγο της οικονομικής κρίσης και της κακής συντήρησης των οχημάτων παρουσιάζει προβλήματα.
Η οδική ασφάλεια κατά την οδήγηση κατά κύριο λόγο εξαρτάται:
1.Τον οδηγό ο όποιος θα πρέπει να γνωρίζει το αυτοκίνητο του να οδηγεί πάντα τηρώντας τον ΚΟΚ και να το συντηρεί σωστά
2.Το αυτοκίνητο σήμερα έχει ενσωματωμένες πάρα πολλές τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας για τις οποίες ο οδηγός πρέπει να είναι ενημερωμένος.
3.Στο συνεργείο, τονίσθηκε, σήμερα που οι τιμές είναι σχεδόν από όλους συμπιεσμένες στο ελάχιστο, η ποιοτική εργασία είναι αυτή που διαφοροποιεί τον ανταγωνισμό. Οι εργασίες αυτές βέβαια θα πρέπει να γίνονται σε νόμιμα συνεργεία και πάντα σύμφωνα με τους κανόνες της Τεχνικής Ασφάλειας.
Για τις τεχνολογικές εξελίξεις αυτοκινήτων μίλησε ο κος Καραμπίλας Πέτρος, Τεχνολόγος οχημάτων,
από το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ.
Αναφέρθηκε στις νέες Τεχνολογίες που χρησιμοποιούν σήμερα οι εταιρείες για να μειώσουν ή και να εξαλείψουν τις πιθανότητες ενός τροχαίου ατυχήματος .
Οι τεχνολογίες αυτές αφορούν συστήματα που συμβάλουν στο να μην γίνει ένα ατύχημα αναφέρθηκε σαν παράδειγμα το μήνυμα της VOLVO … «έχουμε ένα όραμα να σχεδιάσουμε αυτοκίνητα με τα οποία δεν θα συγκρούονται».
Αμέσως μετά πήρε τον λόγο η Κα Τσακούμη Έφη δικηγόρος, αναφέρθηκε στις νομικές υποχρεώσεις συνεργείων και καταναλωτών αλλά και στις νομικές συνέπειες που μπορεί να προκύψουν και για τους δύο συναλλασσόμενους από κακή επισκευή η μη συντήρηση του οχήματος.
Στη συνέχεια με ανοικτή τηλεδιάσκεψη από το Επιμελητήριο Κυκλάδων ο κος Λεονάρδος Ρούσσος Α΄ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, καλωσόρισε εκ μέρους του φορέα τους συμμετέχοντες στην ημερίδα ,ενώ στη συνέχεια πήρε τον λόγο ο κος Μαραγκός Αντώνης υπεύθυνος τμήματος Ευρωπαικών Προγγραμάτων και Αναπτυξιακων Εργων και αναφέρθηκε σε θέματα τεχνικού ασφαλείας και στη συνέχεια έγινε αναφορά σε υπηρεσίες του Επιμελητηρίου Κυκλάδων που θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμες στους επαγγελματίες του κλάδου,όπως : Εκπαιδευτικά σεμινάρια, Κάρτα Μέλους [Υγείας] με χαμηλότερες τιμές και άλλα πολλά που μπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή σε επόμενο κύκλο.
Ακoλούθησε ομιλία από τη Διεύθυνση Μεταφορών Σύρου με ανοικτή τηλεδιάσκεψη, για τις νομοθετικές υποχρεώσεις των συνεργείων και προβλήματα από την συμμόρφωση αυτών σε τοπικό επίπεδο.
Το λόγο πήρε ο Γενικός Γραμματέας της ΕΟΒΕΑΜΜ Ευαγγέλου Χρήστος ,ο οποίος είπε για τις εξελίξεις στον κλάδο του συνεργείου προβλήματα και λύσεις με στόχο την εξυπηρέτηση των πελατών.
Αναφέρθηκε τόσο στην ΕΟΒΕΑΜΜ, την διάρθρωση της και τις διαχρονικές προσπάθειες του δευτεροβάθμιου οργάνου για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη στήριξη των επιχειρήσεων του αυτοκινήτου που ανήκουν στην δύναμη της.
Σε δεύτερο επίπεδο αναφέρθηκε στις τελευταίες εξελίξεις που υπάρχουν σε συνεργασία τόσο με αρμόδια υπουργεία όσο και με την ένωση ασφαλιστικών εταιρειών και τις θετικές επιπτώσεις στον κλάδο του αυτοκινήτου
.
Κλείνοντας έγινε και αναφορά τόσο στην κρίση στον κλάδο αλλά και γενικότερα στην χώρα μας και τονίστηκε η αναγκαιότητα της συνεργατικότητας της ενωτικής αντίληψης και της πλαισίωσης των συνδικαλιστικών οργάνων πρωτοβάθμιων(Σύλλογος) δευτεροβάθμιων (ομοσπονδία).
Εκ μέρους του Έπαρχου Άνδρου κου Λοτσάρη μίλησε η κα Κερεντζή Ευλαλία η οποία μεταξύ των άλλων ανέφερε:
«..Στην κρίση που βιώνει η χώρα μας, ο κλάδος σας πλήττεται ανεπανόρθωτα με συνέπεια οι εν λόγω επαγγελματίες να δίνουν καθημερινά αγώνα για την οριακή διατήρηση των επιχειρήσεων τους.», ευχήθηκε ο κλάδος της επισκευής και συντήρησης των οχημάτων, ένας από τους σημαντικότερους κλάδους της οικονομίας, να βρει τον βηματισμό του και να ανακάμψει. Τέλος ανέφερε, τέτοιες ημερίδες σαν την σημερινή συμβάλουν στην ανάκαμψη του κλάδου και έδωσε συγχαρητήρια στους διοργανωτές.
Τον λόγο πήρε ο κος Χαντζηκωνσταντινίδης Μιχάλης,Πρόεδρος του Συλλόγου φανοποιών Αθήνας και Αναπλ. Γεν Γραμματέας Της Ομοσπονδίας, ο οποίος αφού τόνισε και αυτός την σημασία και την αξία της ημερίδας για τα τοπικά δρώμενα επεσήμανε την ανάγκη συνεργασίας με την Ομοσπονδία, αλλά και των αδελφών Σωματείων μεταξύ τους για την ενδυνάμωση του κλάδου.
Στην συνέχεια μίλησε ο κος Κεφάλας Ευάγγελος συνεργάτης και σύμβουλος της Ομοσπονδίας, έκανε χαιρετισμό και μία γενική ενημέρωση για τα προγράμματα που τρέχει η ΕΟΒΕΑΜΜ για την ένταξη της στο Νέο ΕΣΠΑ και την οποία άμεσα συντονίζει διαχειριστικά ο Πρόεδρος του κλάδου κος Αθανάσιος Νικολόπουλος.
Τέλος και έκλεισε την ημερίδα τον λόγο πήρε ο Βουλευτής του Σύριζα κος Συρμαλένιος Νικόλαος ο οποίος έδωσε συγχαρητήρια στο Σωματείο που για πρώτη φορά οργανώθηκε ημερίδα ώστε να ενημερωθούν και οι παραβρισκόμενοι για πολλά θέματα πάνω στην οδήγηση και στις εξελίξεις των αυτ/των .
Κλείνοντας την ημερίδα η πρόεδρος του σωματείου κα Ζώζουλα Αργυρώ ευχαρίστησε θερμά όλους τους συμμετέχοντες στην ημερίδα, τους χορηγούς, το επιμελητήριο και όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της εκδήλωσης.
ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ:
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ-ΦΑΝΟΠΟΙΩΝ-ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΑΝΔΡΟΥ
Ζώζουλα Αργυρώ Πρόεδρος
Κιαγιάς Νικόλαος Μέλος ΔΣ
Τριδήμας Γεώργιος Μέλος ΔΣ
Μπανίκα Βιολέτα
Εκπρόσωπος στην ΕΟΒΕΑΜΜ
ΕΟΒΕΑΜΜ
Ευαγγέλου Χρήστος Γενικός Γραμματέας
Χατζηκωνσταντινίδης Μιχάλης Αναπληρωτής Γενικού Γραμματέα
Κεφάλας Ευάγγελος Συνεργάτης
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Καπετανάκης Γεώργιος Τεχνολόγος οχημάτων ΙΔΕΕΑ
Καραμπίλας Πέτρος Τεχνολόγος οχημάτων ΙΔΕΕΑ
Τσακούμη Έφη Δικηγόρος
ΣΥΡΙΖΑ
Συρμαλένιος Νικόλαος Βουλευτής
ΕΠΑΡΧΕΙΟ
Κερεντζή Ευλαλία Αντιπρόσωπος
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Ρούσος Λεονάρδος Α΄Αντιπρόεδρος
Μαραγκός Αντώνης Υπεύθυνος Ανάπτυξης (ΕΤΑΠ}
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Μαραγκός Νικόλαος Διευθυντής
Μαραντζίδης Αλέξανδρος Αν.Προιστάμενος του Τεχνικού Τμήματος
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Μάνεσης Κων/νος Γενικός Γραμματέας
ΤΜΗΜΑ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Κακλαμάνης Νικόλαος Μέλος ΔΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ
Σπυριδάκης Νικόλαος Πρόεδρος
Σύλλογος Μεσαριάς
Γαρδέλη Ελένη Μέλος
ΤΟΠΙΚΑ ΜΜΕ
Asteras Radio Andros Αστράς Κωνσταντίνος
ΧΟΡΗΓΟΙ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
Ναυτιλιακές Εταιρείες BLUE STAR FERRY,και FAST FERRIES,
Κοκότη Ασημίνα
ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Αχλάδης Χρυσοβαλάντης Δημήτριος
ΣΟΣΤΑ μια Σιντιριση στο ΑΦΤΩΚΙΝΗΤΟ εινε απαρετιτο και μηχανάκια.και ότι εινε μηχανοκίνητα .ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΠΡΟΒΛΙΜΑ ΕΙΝΕ ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΗ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ 80 κε ολλη πανε140 τα μηχανάκια 180 Δεν φτάνει ΑΦΤΩ πανε ζικ.ζακ για αφτω εχωμε κε τόσους ανάπηρους ΚΡΙΜΑΣ. ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ Ο ΝΟΜΟΣ .ΕΓΩ ΑΠΩ ΜΙΚΡΟΣ ΟΔΙΓΩ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΜΑΤΙΣΗ ΜΙΑ ΦΩΡΑ ΣΤΟ ΕΞΟΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΗΣ ΝΑ ΠΑΣ ΑΠΑΝΟ ΑΠΩ 10 περνης την κλίση .αφτα ειναι έσοδα για την καθε περιφέρεια .ΠΟΥ ΘΕΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟ ΔΕΝ ΦΤΕΝΕ ΤΑ ΑΦΤΟΚΙΝΙΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΟΔΙΓΩΣ.ΘΖΝΥ
Παράληψη .στα λεγωμενα του επάρχου .ενα άνθρωπος που με ΔΙΣΚΟΛΙΑ αγωραζη ενα αφτωκηνιτο να κανι την δουλια του .με τους δρόμους γεμάτες λακούβες οι χοματοδρομη αφτιαχτει και τανκς να ειναι θα χαλαση. 3 βασικά .αστινομεφσης.ταχιτιτα .Σέρβις δρόμους.και οδηγούς με άδειες ΘΖΝΥ
Ολα καλα και ωραια στα λογια..διοτη η πραγματικοτητα ειναι οτι εκτος απο τους δρομους που ειναι χαλια ενω εχουν χρυσοπληρωθει… με αυτη την οικονομικη κριση που εχουν φερει την ελλαδα και τους ελληνες φυσικα ολοι αυτοι που ειχαν εξουσια απο το πιο μικρο αξιωμα μεχρι τα πιο μεγαλα και μας εκαναν να μην μπορουμε να κανουμε τα απαραιτητα SERVIS με λαστιχα καταπονημενα φυσικα δεν λενε για αυτα …ουτε εαν μπορουμε να αγορασουμε καινουργιο αυτοκινητα ενω στην ευρωπαικη ενωση που ανηκουμε δεν επρεπε να εχουμε δασμους ειναι πιο φτηνα, και ειναι παρανομη …πληρωνουμε προστιμα για τους δασμους και για πολλα αλλα.. ενω αυτοι που μας οδηγησαν στη απολητη φτωχεια εχουν καινουργια και φυσικα δωρεαν και ολα τα πληρωνουμε εμεις για κοιταξτε τριγυροσας ποσοι ειναι αυτοι.. καπιοι δεν εχουν ουτε για βενζινη και καταθετουν πινακιδες φετος..να δειτε, για αυτα τα θεμετα μιλησαν καθολου …τωρα αν καποια πλουσιοπαιδα η καπιοι βολεμενοι τρεχουν τρεχουν ειναι αλλο διοτη οσοι δεν εχουν πανε ρελαντι για να μην καψουν γρηγορα την βενζινη.. ολοι αυτοι οι διανοουμενοι να βρουν την αιτια απο εκει που ειναι οι πραγματικοτητα, αλλα ο χορτατος δεν τα σκεφτεται αυτα… δυστηχως ολα τα αλλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε..