http://www.nuribilgeceylan.com/photography/photography.php?mid=1
Ο Τούρκος σκηνοθέτης στη τελευταία του ταινία « Τρεις πίθηκοι» στήνει κάδρα περισσής ομορφιάς, πέρα από το ότι «πιάνει» τη συννεφιασμένη Κωνσταντινούπολη εκπληκτικά, έχει σκηνές όπως πχ ένα ανοιχτό παράθυρο φτωχικού σπιτιού που «βλέπει» στη θάλασσα, συγκλονιστικές ,ή εκείνη της αρχής όπου ένα αμάξι που κινείται βραδιάτικα σε δρόμο με δέντρα, το ακολουθεί η κάμερα από κοντά, έως ότου η κάμερα σταματάει και βλέπουμε τα φώτα του αμαξιού καθώς απομακρύνεται, ως μια δέσμη φωτός που ρίχνεται πάνω στα δέντρα και διαρκώς μικραίνει. Η εξήγηση είναι ότι έχει σπουδάσει φωτογραφία και όλες οι ταινίες του είναι εικαστικοί πίνακες και αποτυπώνει την ψυχολογία των ηρώων στην φωτογραφία. Κατά την διάρκεια του 47ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 2006 πραγματοποιήθηκε στη Αγορά Μπεζεστένι έκθεση με φωτογραφικά έργα του(διαστάσεων 60 επί 120 εκ., cinemascope) που είχε τραβήξει κατά την διάρκεια γυρισμάτων ταινιών του στη Τουρκία